Gimnazija

- Titulinis
- Gimnazija
- Bendruomenė
- Metodinė taryba
Metodinė tarybos veikla
Tarptautinės mokytojų konferencijos „Mokyti(-s) geriau – mokinio asmeninės pažangos gerinimas“ medžiaga.
Įsakymai
- Mokytojų, auklėtojų bendrabutyje ir pagalbos mokiniui specialistų 2022–2023 m. m. kvalifikacijos tobulinimo priemonių planas 2022-10-12 V1-111
- Įsakymas dėl metodinių grupių pirmininkų patvirtinimo 2022-09-07 V1-65
- Įsakymas dėl metodinės tarybos patvirtinimo 2022-09-07 V1-66
Įsakymas dėl metodinės tarybos sudarymo (2019 m. sausio 25 d.). - Įsakymas dėl vidaus kontrolės plano patvirtinimo (2019 m. spalio 11 d.).
- Įsakymas dėl metodini grupi pirminink patvirtinimo (2019 m. sausio 25 d.).
- Metodins tarybos 2018 metų veiklos ataskaita ir 2019 met veiklos planas.
- Įsakymas dėl metodinės tarybos patvirtinimo (2018 m. spalio 15 d.).
- Įsakymas dėl metodinių grupių pirmininkų patvirtinimo (2018 m. spalio 15 d.).
- Metodinės tarybos 2017 metų veiklos planas.
Pradinio ugdymo sekcijos pranešimai
- Deimantė Navakienė. Mažais žingsneliais į mokymosi sėkmę.
- Eglė Ačienė. Mokymosi motyvacija lemia mokinio mokymosi rezultatus ir asmeninę pažangą.
- Ilona Kutrevičienė. Skirtingi metodai, skirtingi įgūdžiai.
- Margarita Juzėnienė. Įsivertinimo metodai pradinėse klasėse per anglų kalbos pamokas.
- Nijolė Volosevičienė. Grupės įtaka mokinio asmeninės pažangos gerinimui.
- Nijolia Balcevič. Vertinimo ir įsivertinimo būdai pradinėse klasėse.
- Odilija Juzukonienė. ClassDojo - įrankis mokinių pažangos fiksavimui ir gerinimui.
- Ramutė Jaraitienė, Rita Labanauskienė, Modestas Kumpikevičius. Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas kaip integrali ugdymo(si) proceso dalis .
- Deimantė Navakienė, Jūratė Skurkienė. Mažais žingsneliais į mokymosi sėkmę.
Tiksliųjų ir gamtos mokslų sekcijos pranešimai
- Ana Diadira ir Jovita Kavolinienė. Inovatyvios pamokos didina mokinių .
- Irina Vorobjova. Kaip patirti sėkmę per fizikos pamokas.
- Jolanta Gutauskaitė-Janulevičien. Kaupiamasis vertinimas būdas stebėti vaiko individualią pažangą.
- Jurgita Berniukevič. Mokinio pažangos fiksavimas. Mano sėkmės planas.
- Kristina Papšienė. Kaip mokytis geriau, efektyvs mokymo(si) būdai.
- Stasys Kirdeikis. Mokinių pažangos vertinimas ir įsivertinimas, naudojant mokymo turinio valdymo sistemą s.
- Vida Balvočien. Virtualios aplinkos panaudojimas pamokoje.
- Violeta Cymliakova. Mano patirtis su Spiral tipo namų darbais.
Lietuvių kalbos sekcijos pranešimai
- Eglė Valavičienė. Mokinių individualios pažangos stebėjimas ir fiksavimas.
- Jūratė Krylovičienė ir Asta Druskienė Klingienė. Lietuvių kalbos mokymo(si) sunkumai tautini mažumų mokyklose.
- Jūratė Lakštauskienė. Pamokos gamtoje, patirtinis mokymas(is).
- Kristina Kazlauskaitė. Įsivertinimo žemėlapis pamokose.
- Aura Pakalkienė. Sėkmės ir nesėkmės mokant vaikus žusieniečius.
Socialinių mokslų, užsienio kalbų, menų ir technologijų sekcijos pranešimai
- Arnoldas Beinaris. Kauno 1-os ir Punsko muz. mokyklų, tautinių instrumentų klasių, 2017-2018m.m. mokinių asmeninės pažangos įvairovė .
- Asta Antulienė. Senosios ir moderniosios technologijos mokinių įsivertinimui pamokoje.
- Audron Urbonienė. Įsivertinimo būdai dorinio ugdymo pamokose ir mokinio asmeninė pažanga.
- Aurimas Nausėda. Anglų kalbos žinių vertinimas nuotolinio mokymosi aplinkoje Moodle.
- Edita Juozėnienė. Mokinių motyvacija integruotoje technologijų pamokoje.
- Ilma Agajan. Etikos pamoka. Mokinių grįžtamasis ryšys apie kokybę.
- Janina Berezina. Kada ir kaip matuoti individualią mokinio pažangą.
- Jelena Tautkiene. Įsivertinimas ir asmeninė pažanga taikant kaupiamųjų balų sistemą.
- Renalda Tumėnienė. Darbas pamokoje su įvairių gebėjimų turinčiais mokiniais.